Odpuštění


„Když dosáhneme úplného odpuštění, jedinou zbylou emocí je vděčnost.“ (Teal Swan)

  DĚKUJI, vážně moc mu děkuji, že mě naučil zase věřit. Že omluva pro mě má konečně zase nějaký význam, smysl - není to slabost.  Že v jakémkoliv vztahu, schválně nepíši v partnerském, mileneckém či jiném, protože nevím, ale jedno vím. Naučil mě, že v jakémkoliv vztahu můžete být partneři, rovnocenní. Konečně si zase můžu být jistá, že když někdo řekne, je to v pořádku, nezlobím se, tak mi to za pár dní, měsíců, let znovu nepřipomene, nevrátí. Když se hněvá, chvíli mlčí, nekřičí po vás, neuráží se, pouze je ticho. A ticho přeci léčí.
  Konečně Vás někdo respektuje se vším všudy. S mojí šílenou povahou, otřesnou minulostí, problémy i názory. Když ho máte jiný, není to problém. Každý z nás je jiný, názory se různí, lidé se vyvíjejí. Konečně vím, existují i jiné než toxické vztahy.
  Musela jsem si tím vším projít, abych si vážila toho, co teď mám? Nebo se to vůbec nemuselo stát, kdybych poslouchala lidi kolem sebe, a byla silnější. Nevím, ale rozhodně vím, že si zasloužím lásku, zasloužím si někoho, kdo mě bude brát i s mými pády. Zasloužím si to nejlepší!
  Věřím tomu, že i kdyby to nedopadlo, podle mých představ, tak stále budeme přátelé!

„Vaše odpuštění Vás nenutí se vším souhlasit. Bojovník nemůže před nikým sklonit čelo – jinak ztratí ze zřetele obzor svých snů.“ (Paulo Coelho)

Moje oblíbená pasáž z Bible:  
"Buďte milosrdní, jako je milosrdný váš Otec. Nesuďte, a nebudete souzeni; nezavrhujte, a nebudete zavrženi; odpouštějte, a bude vám odpuštěno." (L 6,36-37)

Vaše vděčná Blonde 


Komentáře